شهر تاریخی یزد میهمان مدیران سبززیور

نویسنده :  

پنجمین نشست تخصصی مدیریت پسماند سبززیور برگزار شد

پنجمين نشست تخصصي مديريت پسماند سبززيور با هدف گردهمايي و تبادل تجربيات و بررسي آخرين مباحث روز پسماند در حوزه‌هاي فرهنگ‌سازي، آموزش، بازيافت، حمل، تبديل و هم‌چنين بهره‌وري سازماني، رضايت‌مندي شغلي و مرتفع کردن مسايل و چالش‌هاي پيش‌روي مديران پروژه‌هاي سبززيور در شهر تاريخي برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومي شرکت سبززيور، در اين نشست که به مدت سه روز و با حضور مديران اجرايي پروژه‌هاي سبززيور در سراسر کشور و مديران ستادي در سالن مشيرالممالک يزد برگزار شد، آخرين مباحث مديريت پسماند مورد بررسي و آناليز قرار گرفته و پروژه‌هاي شرکت سبززيور در شهرهاي مختلف کشور به تبادل تجربيات و ارايه عملکرد و دستاوردهاي خود پرداختند.

روز اول نشست کارگاه هم‌انديشي تدوين برنامه استراتژيک شرکت سبززيور در سال‌هاي آتي بود که اين کارگاه در روزهاي دوم و سوم نيز ادامه يافت. در ادامه عملکرد پروژه‌هاي شرکت توسط واحد کنترل پروژه در روزهاي اول و دوم ارائه و توسط مهندس افشين حيدرخاني آناليز شد. روز سوم  نيز ادامه کارگاه هم‌انديشي مديريت استراتژيک و پس از آن کارگاه انگيزشي ـ آموزشي توسط مهندس وحيد جعفري برگزار گرديد.

هم‌چنين سالروز بيست و پنجمين سال تاسيس شرکت سبززيور نيز طي مراسم باشکوهي در اين نشست گرامي داشته شد.

پنجمين نشست تخصصي مديريت پسماند سبززيور با عکس دسته جمعي تمامي مديران اين شرکت در سالن مشيرالممالک يزد پايان يافت. در ادامه گزيده‌اي از تصاوير مربوط به اين نشست را ملاحظه مي‌کنيد.

 

 

 

 

 

 

 

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top