در یازدهمین جشنواره ملی تولید کنندگان و مدیران جوان

نویسنده :  

سبززیور برای سومین سال متوالی بعنوان واحد برتر خدماتی کشور انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سبززیور، یازدهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان کشور با حضور علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، نعمت زاده مشاور عالی وزیر نفت، رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، دکتر منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهندس سیدمحمدرضا مرتضوی دبیرکل محترم خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار و شرکت سبززیور برای سومین سال متوالی، بعنوان واحد خدماتی برتر کشور انتخاب و تندیس و لوح جشنواره از طرف دکتر صالحی به افشین حیدرخانی، مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

در این مراسم ده ها مدیر خلاق، کارآفرین و نمونه کشور با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی بویژه در راستای سیاست های کلان کشور جهت تقویت تولید ملی و تشویق حضوردر بازارهای خارجی با همکاری و حمایت وزارتخانه های اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top