جزیره زیبای کیش ميزبان مديران سبززيور

نویسنده :  

چهارمین نشست تخصصی مدیریت پسماند سبززیور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سبززیور، در این نشست که به مدت سه روز و با حضور مدیران اجرایی پروژه های سبززیور در سراسر کشور و مدیران ستادی در مرکز بین المللی همایش های جزیره زیبای کیش برگزار شد، آخرین مباحث مدیریت پسماند مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و پروژه های شرکت سبززیور در شهرهای اصفهان، شیراز، رشت، قم، کرج، رامسر، بندرانزلی، کازرون و یزد به تبادل تجربیات و ارائه عملکرد و دستاوردهای خود پرداختند.

روز اول نشست با تدریس دکتر آرش حیدرخانی در مبحث هنر مذاکره انجام و آخرین فنون و هنرهای مذاکره در این کارگاه، آموزش داده شد. درادامه عملکرد پروژه های شرکت توسط واحد کنترل پروژه آنالیز شد.

روز دوم نیز با کارگاه دو ساعته هنر مذاکره شروع و در ادامه واحد کنترل پروژه به بررسی و آنالیز عملکرد مابقی پروژه های شرکت پرداخت.

در روز سوم مدیران و سرپرستان پروژه ها در زمان های نیم ساعته به ارائه عملکرد و خلاقیت ها و نوآوری های خود در یکسال گذشته در حوزه فرهنگ سازی و آموزش، بازیافت، جمع آوری زباله ، رفت و روب و غیره پرداختند.پروژه های برتر در پایان مورد تقدیر قرار گرفتند.

چهارمین نشست تخصصی مدیریت پسماند سبززیور با عکس دسته جمعی تمامی مدیران این شرکت در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش پایان یافت.

 

 

 

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top