چاپ کردن این صفحه

گامی جدید در توسعه همکاری های بین المللی
نویسنده :  

سفر هیئت اقتصادی سبزیور به تونس و الجزایر

هیئت اقتصادی شرکت سبززیور برای مذاکرات اقتصادی و شروع همکاری های این شرکت در تونس و الجزایر به این کشورها سفر کرد.

در این سفر که دکتر آرش حیدرخانی، رئیس هیئت مدیره سبززیور و هیئت اقتصادی به همراه  مدیران عامل سبززیور، سیمین کاران، عمران ساخت میعاد و کارشناسان فنی و اجرایی این شرکت حضور داشتند، مذاکرات گسترده ای در سطح مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی تونس و الجزایر انجام و طرفین تفاهم نامه های همکاری در زمینه مدیریت پسماند به امضا رساندند.

این هیئت در سفر 8 روزه خود ابتدا در تونس و با هدف سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مدیریت پسماند ، جلسات گسترده ای با مدیر بخش ارتقای سرمایه گذاری تونس، مدیر بخش ارتقای تکنولوژی های فیپا، مدیر کل حمایت از محیط زیست ، مدیر همکاری های بین الملل سازمان حمایت از محیط زیست، مدیر کل آژانس ملی کنترل انرژی های خازنی، مدیر بخش بین الملل مدیریت پسماند و مدیر کل سازمان پسماند تونس برگزار و تفاهم نامه ای بین طرفین به امضا رسید.

در ادامه این سفر  هیئت اقتصادی سبززیور با وزیر کشور سابق تونس و سفیر سابق این کشور در ایران دیدار  و  در ادامه بازدیدها نیز، از شهر سوسه و امکانات و تجهیزات مدیریت پسماند این شهر بازدید شد.

دکتر حیدرخانی به همراه هیئت اقتصادی در پایان سفر خود به تونس، در نشستی گرم، میهمان سفیر ایران در تونس بودند که در این نشست وی ضمن ارائه گزارش کامل دستاوردها و جلسات انجام شده، از همکاری های این سفارت با این هیئت تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است که هیئت اقتصادی سبززیور پس از پایان مذاکرات خود در تونس، به الجزایر سفر  کرده و  مذاکراتی را با مسئولین ذیربط این کشور انجام دادند

 

 

 

 

 

 

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید