بندر انزلي و رشت ميزبان مديران سبززيور

12 آبان 1395
نویسنده :  

سومین نشست تخصصی مدیران شرکت سبززیور برگزار شد

سومین نشست تخصصی مدیران شرکت سبززیور از چهارم تا هفتم آبان ماه 1395 در شهرهای بندرانزلی و رشت به مدت چهار روز برگزار شد.

این نشست با حضور مدیران ارشد شرکت ، مدیران دفتر مرکزی و مدیران و سرپرستان پروژه های شرکت از سراسر کشور و مشاور امور بین الملل شرکت در خاور میانه و شمال آفریقا و اروپا  برگزار و در سه روز اول  ده کارگاه آموزشی تخصصی در زمینه های مدیریت ، زبان بدن، فنون مذاکره، کنترل پروژه، معرفی شرکت عمران ساخت میعاد، معرفی مجموعه بزرگ تولیدی ادوات خدمات شهری سبززیور، مطالبي در حوزه انفورماتيك از قبيل اقدامات جديد در حوزه مکاتبات سازمانی وتکنیکهای بهره برداری ازشبکه های اجتماعی و وبسایت ، مدیریت کایزن وتکنیکهای بهبودسازمانی در محل سالن اجلاس هتل سفید کنار انزلی تدریس شد .

همایش اصلی سومین نشست تخصصی مدیران شرکت سبززیوردرسالن اجتماعات نیروی انتظامی شهرستان رشت برگزار گرديد. دراین نشست که مدیران شرکت سبززیور، مهندس شیرزاد عضو شورای شهر رشت، مهندس عبداللهی شهردار منطقه 5 ، مهندس رستگار شهردار منطقه سه رشت ، مهندس فکور معاون شهردار بندر انزلی و جمعی از مسئولین شهری بندر انزلی و رشت نیز حضور داشتند، بیش از 800 نفرازپاکبانان و مدیران مجموعه، پرسنل دفتری وسرپرستان پروژه ها شرکت کردند.

نشست باتلاوت آیاتی ازقرآن کریم و سپس سرود ملی آغاز گردید. تیزر خوشامد و معرفی شرکت ، بخش بعدی مراسم بود که پس از خوشامدگویی مجری مراسم در سالن پخش گردید. سپس مهندس افشین حیدرخانی، مدیرعامل شرکت سبززیور، ضمن خیرمقدم به حضار و قدردانی ازگردهمایی مدیران و سرپرستان پروژه های سبززیور از سراسر کشور، سخنرانی خود را ارائه نمودند .

درادامه مهندس فکور، معاون خدمات شهری شهرداری بندرانزلی، به سخنرانی پرداختند . وی ضمن قدردانی از مدیران شرکت سبززیور، ابراز داشت که از زمان شروع فعالیت این شرکت در شهرستان بندر انزلی تحولات وسیعی در حوزه مدیریت پسماند ، جمع آوری و بازیافت زباله صورت گرفته است.

سپس طرح تجلیل ازپاکبانان شهرداری بندرانزلی و اهدای لوح تقدیربه ایشان توسط مهندس فکورمعاون شهردار بندرانزلی ، مدیرعامل شرکت ، معاون هماهنگی و رئیس هیئت مدیره شرکت سبززیور برگزارشد.

این نشست باسخنرانی مهندس شیرزاد ،عضو شورای شهر شهرستان رشت ادامه پیدا کرد. وی در سخنرانی خود با اشاره به خدمات شهرداری و شرکت سبززیور به پاکبانان و حفظ ارزش و جایگاه این قشر زحمتکش جامعه ، خواستار توجه هرچه بیشتر به آنان شد. مهندس عبداللهی ، شهردارمنطقه 5 رشت سخنران دیگر این نشست بود .آیین تجلیل از پاکبانان منطقه پنج رشت بخش بعدی مراسم بود که با حضور مدیر عامل شرکت، مهندس شیرزاد، شهردار منطقه پنج و مدیرپروژه رشت برگزار شد.

سخنرانی مهندس رستگار، شهردار منطقه سه رشت نیز یکی دیگر از بخش های این نشست تخصصی بود كه از زحمات و فعالیت های شرکت سبززيور در منطقه سه قدردانی کرد .

در ادامه مراسم ، از زحمات مدیران اجرایی شرکت ،سرپرستان وسرکارگران شهرهای رشت و بندرانزلی با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

درانتهای این نشست ، مدیران اجرایی پروژه های رشت از مدیران ارشد شرکت به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل نمودند.

سومین نشست تخصصی مدیران شرکت سبززیور باپذیرایی ازشرکت کنندگان پایان یافت.

 

 

 

3885 مشاهده
مدیر انفورماتیک
  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top