برگزاری مسابقات تنیس با حمایت سبززیور

04 فروردين 1395
نویسنده :  

مسابقات تنیس جام رمضان کرج با حمایت مالی شرکت سبززیور برگزار گرديد

مسابقات تنیس جام رمضان کرج با حمایت مالی شرکت سبززیور و در راستای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از ورزش و توسعه سلامتی و نشاط از نهم تیرماه 1395 به مدت یک هفته در مجموعه بین المللی تنیس کرج برگزار شد .

مرحله نهایی این مسابقات با شرکت نفرات راه یافته به این مرحله و با حضور مدیران ارشد شرکت سبززیور، دکتر بهنام محمودی، عضو شورای شهر کرج، دکتر زارع ، مهندس نصیری، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و سایر مدیران شهری و ورزشی برگزار شد که در نهایت در بخش دو نفره تیم آرش گلچین و شبیر نورافشان و در بخش انفرادی آرش گلچین به مقام قهرمانی دست یافته و جایزه خود را از مدیران شرکت سبززیور دریافت کردند.

دکتر بهنام محمودی ضمن تقدیر از حمایت های مالی شرکت سبززیور، خواستار تداوم حضور این شرکت در عرصه های ورزش استان شد. دکتر زارع نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حمایت های مالی شرکت سبززیور از ورزش استان، از برگزاری مسابقات بیشتر در کرج خبر داد. 

 

 

 

 

 

 

2685 مشاهده
مدیر انفورماتیک
  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top