بازيابي زباله هاي الكترونيكي توسط شركت اريكسون

شرکت اریکسون 1200 تن زباله الکترونیکی در آمریکای لاتین را بازیابی می کند.

زباله الکترونیکی تولید شده در آمریکای لاتین بین 5 تا 7 درصد رشد سالیانه دارد و تا سال 2018 به میزانی حدود 48000 تن خواهد رسید.

این شرکت بیش از 98% مواد را از طریق اتحاد با جوامع جهانی معتبر بازیافت زباله های الکترونیکی بازیافت کرد.

اریکسون حدود 1200 تن تجهیزات فناوری از رده خارج شده را (از جمله سخت افزار، باتری، کابل و قطعات یدکی زیرساخت های ارتباطی) در آمریکای لاتین، از طریق طرح جهانی فراخوانی مدیریت محیط زیستی و احیای محصولات احیا کرد. این طرح در پی کاهش نتایج بالقوه بر محیط زیست از طریق حذف وسایل الکترونیکی کهنه است.

وسایل الکترونیکی و فناوری امروزه در سطح جدیدی از نوآوری هستند که تا بحال سابقه نداشته، و به سرعت منسوخ می شوند. اما عده ی کمی از خود میپرسند که این وسایل به کجا منتهی می شوند. خوب، آنها باعث افزایش زباله های الکترونیکی و تأثیرات مخرب بر محیط زیست هستند.

با نظر کردن بر این مشکل، اریکسون از سال 2005 برنامه مدیریت محیط زیستی اش را در این زمینه با تلاشهای پایدار و مسئولیت سازمانی مربوط به متعهد بودن در برابر نتایج احتمالی محصولات و خدمات بر محیط زیست اجرا کرده است. این برنامه متعهد می شود و اطمینان ایجاد می کند که مواد و تجهیزاتی که در چرخه نهایی خود قرار دارند، به شیوه ای مسئولانه نسبت به محیط زیست پردازش شوند.

اهداف این طرح برتر از حداقل الزامات در دستورالعمل زباله الکترونیکی در اتحادیه اروپا هستند جایی که در آن احیای محصولات منوط به قانونگذاری می باشد.

به عنوان بخشی از مسئولیت های گسترده به عنوان تولید کننده، اریکسون بازیافت محصولات را تحقق بخشید و زباله را ایمن دفع کرد، بدون اینکه برای مشتریانش هزینه ای داشته باشد، نه تنها در اروپا که قانون آن را مجاب می کند، بلکه در سرتاسر جهان. در سال های اخیر مشتریان در 107 کشور دنیا و 25 کشور آمریکای لاتین از مزایای این طرح بهره بردند، و تضمین شده که زباله الکترونیکی به بازار سیاه که در آن تجارت به شکل غیر اخلاقی انجام می شود، راه پیدا نمی کند.

در کشورهای آمریکای لاتین از جمله مکزیک، شیلی، برزیل، پاناما و کاستاریکا به طور حداکثر 1200 تن مواد احیا شده در طول سال 2016 یافت شده اند. در سطح جهانی در سال 2015 حدود 15،590 تن زباله الکترونیکی و 856 تن باطری بازیافت شدند.

(اخبار دنياي سبز - شركت سبززيور)

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top