نشست تخصصي معاونين خدمات شهري كلان شهرها

نشست تخصصی معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور با حضور سبززیور برگزار شد.

سی و سومین نشست تخصصی معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور با حضور دکتر احمدی، مدیر کل خدمات شهری و عمرانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، دکتر حیدرخانی، بنیانگذار شرکت سبززیور، مهندس افشین حیدرخانی، مدیرعامل شرکت سبززیور ، مهندس وحید جعفری ، مدیر عامل شرکت سیمین کاران و معاونین خدمات شهری کلانشهرها، 29 و 30 دیماه در جزیره قشم برگزار شد.

گزارش اقدامات شهرداریهای کشور در ایام اربعین حسینی در کربلای معلا اولین دستور جلسه این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت. اصلاح ساختار سازمانی و اداری و شرح وظایف معاونین خدمات شهری کلانشهرها یکی دیگر از دستور جلسات بود که پیش نویس وظایف پیشنهادی توسط دکتر احمدی ارائه و مورد بحث قرار گرفت . همچنین پیش نویس قانون یکپارچه ایمنی شهر و روستا و واگذاری کمیته بحران و آتش نشانی به شهرداری تبریز از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین در این نشست دکتر حیدرخانی، مدیر عامل شرکت سبززیور گزارش علمی و مصور در خصوص مدیریت سبز پسماند در خاورمیانه و شمال آفریقا و مقایسه آماری آن با نحوه خدمات رسانی شهری در ایران ارائه داد که در این گزارش به نحوه خدمت رسانی در کشورهایی آفریقایی مثل مراکش با شهرهای مختلف از جمله کرج پرداخته شد که مورد استقبال معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور قرار گرفت.

 

 

 

 

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top