لایحه خدمات شهری روی میز دولت

لایحه خدمات شهری با ۲۹۷ بند از سوی معاونت عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی سوی وزارت کشور به دولت فرستاده شد که یکی از بندهای آن نحوه انتخاب شهردار در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر است.

به گزارش فارس، هوشنگ خندان‌دل معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزارت کشور درباره این لایحه گفت:‌ لایحه خدمات شهری که از سوی معاونت عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به دولت ارائه شده با 297 بند به دولت فرستاده شده که یکی از بندهای این مهم انتخاب شهردار در شهرهای بالای 200 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه کار کارشناسی این لایحه در دولت بررسی می‌شود، تصریح کرد: طبق یکی از بندهای این لایحه انتخاب شهردار در شهرهای بالای 200 هزار نفر توسط مردم صورت می‌گیرد و در شهرهایی با جمعیت کمتر این انتخاب از سوی شورای اسلامی برگزیده می‌شود.

معاون عمرانی وزیر کشور درباره تفاوت این لایحه با طرح انتخاب شهردار توسط مردم که در مجلس بررسی می‌شود نیز گفت: طرح انتخاب شهردار مربوط به درخواست برخی نمایندگان بوده و با لایحه خدمات شهری تفاوت دارد.

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top